موفقیت در کسب و کار
من یک کسب و کار نوپا دارم برای موفقیت آن چه کار کنم؟ من سالهاست در کسب و کار خود موفق نمی شوم، واقعا چه کاری باید بکنم؟ چگونه از سد سنگین رقبایم جلو بزنم؟
این سوالها و دهها سوال مشابه دیگر همگی تقریبا یک پاسخ مشابه دارند. باید چشم ها و ذهن های خود را بشویید و با قدم نهادن در مسیر سبز موفقیت، بر تمام موانع کسب و کار خود، غلبه کنید.
مسیر سبز موفقیت مالی
ما در این مطلب روندی که شما در مسیر موفقیت باید طی کنید را شرح می دهیم.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدت زیادی در یک کسب و کار فعالیت می کنید و هر آنچه فکر میکنید که لازم است را انجام می دهید، اما هنوز به موفقیت چشمگیری دست نیافته اید مشکل کار کجاست؟
وقتی شما یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، باید بدانید که هر بنگاه اقتصادی مانند یک سیستم عمل می نماید ؛ به عبارت دیگر باید بدانید هر کاری دو سمت دارد. یک سمت، سمت عرضه یا قسمت مربوط به عرضه کننده یا فروشنده ؛ و یک سمت سیستم هم، سمت تقاضا یا خریدار، یا مصرف کننده . مثلا اگر یک سوپرمارکت ساده دارید هر چقدر هم در نوع ارائه محصولات، کیفیت کالا یا خدمات، نوع طبقه بندی و قفسه بندی و چینش کالا، طرز برخورد، جور بودن اجناس و غیره و غیره فعالیت نمایید، بازهم در صورتیکه سمت تقاضا برای محصولات شما خوب کار نکند و به عبارتی مشتریان زیاد و فراوانی به سمت بنگاه اقتصادی شما سرازیر نشده باشد، باز هم یک پای کار می لنگد. به عبارتی یک کسب و کار زمانی موفق می شود که هر دو سوی بنگاه اقتصادی شما یعنی سمت خریدار و سمت فروشنده به خوبی کار کند.
شاید پیش خود بگویید که من با کیفیت ترین و ارزان ترین جنس یا خدمت ممکنه را، برای ارائه در محل کسب و کار خود قرار داده ام، اما چرا هنوز هم موفق نمی شوم و مشتریان، میل و رغبتی به خرید کالاهای من ندارند؟ در پاسخ باید گفت که اتفاقا کیفیت کالاها و نوع ارائه خدمات شما بسیار هم خوب است، اما در واقع افراد جامعه نمی دانند که شما یک چنین محصول یا خدمات خوبی را برای ارائه در محل کسب و کار خود قرار داده اید. راهکار نهایی شما این است که با شیوه های مدرن محصول یا خدمات خود را به جمع کثیری از آحاد جامعه معرفی نمایید و پس از آن خیل کثیری از مردم به سمت محصول شما سرازیر می شوند. مشکل اصلی دقیقاً از آنجایی شروع می شود که شما توجه کافی به سمت دیگرِ سیستم ِکسب و کار یعنی سمت تقاضا ندارید.
و شاید تنها راه موفقیت در بالابردن عرضه و هجوم مشتریان به سمت کسب و کار شما بکار بردن یک شیوه مدرن اینترنتی در تبلیغات محصول یا خدمت شما می باشد.
باید بدانید که تبلیغات هم در قرن بیست و یکم کاملاً شکل سنتی خود را از دست داده و به سمت تبلیغات اینترنتی رفته است. برای اینکه خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی کنید و هم می توانید از طرق و شیوه های سنتی تبلیغات اقدام کنید و هم می توانید از طریق روش های تبلیغات اینترنتی و مدرن اقدام نمایید. اما باید این نکته را بدانید که هزینه ای که در تبلیغات سنتی میکنید، بسیار بالاتر از هزینهای است که در تبلیغات اینترنتی،احتمالاً انجام خواهید داد؛ و در مقابل هم بازدهی ای که در تبلیغات اینترنتی به دست میآورید، بسیار بازده بالاتری از تبلیغات سنتی می باشد.
بنابراین اگر میخواهید کسب و کار نوپای خود را به رشد قابل قبولی برسانید و یا اینکه کسب و کار و سنتی خود را مدرن نموده و از رقبای سنتی خود پیشی بگیرید، حتماً حتماً لازم است که در محیط اینترنت فعال شوید.
مادر موسسه مسیر سبز برای شما یک مسیر دقیق و همه جانبه و سیستماتیک را برای رسیدن به فروش بیشتر و کسب ثروتی بمراتب بالاتر، طراحی می نماییم؛ به شکلی که با کمترین هزینه و کمترین زحمت و دردسر، برای شما فروش و سود بسیار بالاتر را به ارمغان بیاوریم.
برای اینکه شما فقط تمرکز خود را روی کیفیت کار خود بگذارید و امر تبلیغات خود را به یک موسسه تبلیغات اینترنتی کارکشته بسپارید، فقط کافیست که گوشی تلفن خود را بردارید و با شماره ۰۹۳۵۶۶۳۷۳۳۳ تماس حاصل فرمایید و ما بقی کارها را به ما بسپارید و در گوشه ای بنشینید و رشد و توسعه کسب و کار خود را به صورت خود به خودی و اتوماتیک وار تماشا نمایید
برای اینکه بنگاه اقتصادی شما به اوج قله های موفقیت برسد فقط کافیست که با ما تماس بگیرید…
تضمین کار ما، موفقیت مالی و رضایت مشتریان ما است. مشتریانی که در سالهای گذشته از بسته های تبلیغاتی ما استفاده نموده اند و موفقیت و سود سرشار را برای خود به ارمغان آورده اند.
دریافت مشاوره رایگان : ۰۹۳۵۶۶۳۷۳۳۳
شما نیز می توانید با سفارش بسته های تبلیغاتی به موسسه تبلیغاتی مسیر سبز، و ورود به عرصه پربار تبلیغات اینترنتی، سود خود را چند ده برابر نمایید و پس از آن دیگر خودتان هرگز حاضر نباشید که از خیل موفق استفاده کنندگان خدمات ما خارج شوید.
ما هرگز شعار توخالی نمیدهیم… نتیجه عملکرد ما پاسخ سوال شماست که آیا تبلیغات در موسسه مسیر سبز کاربردی و مفید خواهد بود؟ یا خیر؟ بهتر است تا دیر نشده و رقبایتان به سیستم تبلیغاتی موسسه مسیر سبز ملحق نشده اند، دست به کار شوید…
دیدگاهتان را بنویسید